"Zilnic suntem inspirați de oameni. Oamenii au diferite stări, emoții, idealuri. De fapt oamenii sunt o compoziție. De aceea, relaționând mai mult cu clientul, partea de concept sau design a unui proiect devine mai personală, mereu de mână cu viitorul acestuia."
- Imaginarium*
Aronia Charlottenburg este o companie românească ce produce și comercializează sănătate. Da, sănătate :)
Conceptul de branding dezvoltat de Imaginarium include printre altele designul familiei de produse, utilizând elemente comune specifice produsului, a brandului, a unei familii, dar și elemente unice astfel încât fiecare produs și ambalaj să poată fi apreciat de sine stătător.
*Odată cu împlinirea a zece ani de Romanian Design Week, în 2022, sub tema #FORWARD, punem sub lupă importanța designului și a arhitecturii în proiectarea viitorului. RDW Digital Showcase este o colecție digitală de idei despre viitor și de proiecte recente, semnate de studiourile și designerii locali care au participat la festival de-a lungul celor 10 ediții.