Spațiul evidențiază angajamentul pentru puritate, linii curate și geometrii simple, menținând în același timp o distinctă deschidere către o nouă materialitate.
Demonstrând că designul de retail ar trebui să adreseze schimbare și gândire către viitor, magazinul devine un loc atmosferic în care clienții se pot detașa de experiența generală de cumpărături la mall și pot lua contact cu universul interior al brandului.
Ca o interacțiune de geometrii elegante și brute, magazinul rămâne în continuare un spațiu centrat și prozaic, lăsând piesele de design să devină element central. Încăperea singulară are un plan simplu și ușor de citit.
Spațiul general de 100 mp a fost separat de doi pereți placați cu foi metalice, delimitând un dressing și o zonă de depozitare. Compus din repetiții aparent capricioase de plăci de inox cu dimensiuni proporționate, pereții par bizari și de neatins.
Suprafață:
100
Localizare:
Bucharest, mall Baneasa
Project team:
arh.Elena (Viziteu)Ionescu, arh. Anda Zota, Ruxandra Enache, Theodora Palie
Beneficiary:
Irina Schrotter
Photo credits:
Vlad Patru