UNISON este un brand românesc care vinde mâncare vegană în propriul magazin sau în colaborare cu alte magazine și online. Vând produse cu granola produsă local, tartinabile din nuci, batoane raw, maioneză vegană și multe alte bunătăți de genul.
Designerul a creat un concept de ambalaje noi în urma analizei de brand și astfel a descoperit că poate spune povestea brandului cu puțin umor. UNISON crede într-un viitor curat, sustenabil și plant-based. Zilele bune încep cu mese gustoase și pline de nutrienți. Sunt folosite doar ingrediente naturale, fără zahăr adăugat și fără conservanți. Plecând de la această idee s-a creat o paletă de culori pastel, cu vizualuri simple, însă haioase și minimaliste.
Un element-cheie este ideea de bulă de discuție care apare pe toate ambalajele și pe care stau scrise texte precum 'Întinde-mă pe pâine' sau 'Amestecă-mă bine'. Ca și cum produsul ar vorbi cu tine.
Toate aceste elemente fac ca produsele UNISON să fie mai ușor de remarcat la raft prin simplitate într-o mare de produse care strigă după atenție.
Echipa:
Tea Tomescu - brand design
Raluca Elena Rogoz - brand strategy
Tudor Iacob - client