Primul tramvai electric din București avea numărul 14. Pornea de la „Uzina Electrică”. După un secol, vis-a-vis de fosta uzină se construiește un imobil cu restaurant la parter, care primește numele primei linii de tramvai. Proiectul a fost abordat ca un food-court. În spațiu s-au realizat mai mulți poli - bucătării diferite - funcționând ca un mecanism alveolar: zonele se deschid pe rând în funcție de oră. Rezultat: o gamă mai largă de experiențe bazate pe îmbinarea dintre design și gătit. Din povestea cu tramvaiul 14 nu s-a păstrat doar numele. Printre elementele folosite apar o șină de tramvai inserată în pardoseala industrială și desene tehnice ale unei locomotive gravate în placajul pereților.
Materiale, texturi, lumini au fost alese astfel încât să ofere experiențe vizuale și tactile variate. În spatele ușilor metalice industriale se profilează lămpi cu lumină caldă, blaturi din terrazzo sunt așezate peste placări cu lemn, iar sub tejgheaua metalică, barul este îmbrăcat în piele.