Ediția concursului național de design de carte s-a bazat pe visual spamming. Și-au dorit să bombardeze oamenii așa că s-au folosit de cele mai prezente elemente din online și din offline: clasicul poster de eveniment și animale drăgălașe. Nu poți să mergi prin București și să nu fi lovit de șirurile de postere de concert lipite pe pereți; o imagine repetitivă care se impregnează în minte ca lipiciul. De altfel, la orice scroll în social media apar clipuri cu animale drăguțe care pur și simplu te opresc în loc.


Pe principiul acesta, toate materialele vizuale se bazează pe type și principiul de paste-on-top cu câte un animăluț peste.


Cu sprijinul câtorva tipografii, studioul de design a tipărit 20 de postere în 300 de exemplare. Fiecare poster conține câte o carte din shortlist cu imagini, detalii tehnice, și, desigur, animăluțul.

PROJECT TEAM:
Galeria Posibilă / Project Manager
Graphomat / Concept, deisgn
Adrian Mihaiu / fotograf cărți