Campania "Facem Lumea9 cu mâinile noastre", ce promovează platforma de sustenabilitate BRD, Lumea9, a fost creată în contextul Climate Change Summit, cel mai mare summit de sustenabilitate din zonă.
Soluția creativă a pornit de la o întrebare simplă dar extrem de dificilă: cum creezi o campanie de promovare sustenabilă? O desenezi? O colezi? O croșetezi la lumina lumânării? O expui în original direct în OOH-urile din oraș? Și cum o multiplici cu un consum de energie minim? Prin linogravură? Prin serigrafie?
4 artiști vizuali și un atelier de serigrafie, au făcut chiar asta - o serie de ilustrații și lucrări făcute de mână, complet analog, cu tehnici și materiale sustenabile.
Reclamele/Lucrările care au ocupat vitrinele BRD și citylight-urile din oraș, și mai apoi expuse la Climate Change Summit, au fost colaje, linogravuri multiplicate ulterior de atelier în serigrafie, o tapiserie și ilustrații cu text."
Project team:
Dan Stănescu - Creative Director,
Domnica Predoiu - Project Manager,
Ana Banu - Project Manager,
Iulia Groves - Linogravură,
Megan Dominescu - Tapiserie,
George Roșu - Ilustrație,
Oana Barbonie - Colaj,
Beneficiary:
BRD Groupe Societe Generale