„Designul proaspăt și actual al materialelor de promovare a avut scopul de a spori atenția asupra Festivalului Egalității de Gen, prin formă și culoare, prin diversitatea personajelor și prin mesajul puternic, prin crearea unei identități și a unei consecvențe în stil. Însă mai important, dincolo de imagine, a fost conținutul, discursul și evenimentele create în jurul temei care au ajutat societatea să se familiarizeze cu drepturile femeilor, în contextul unui val crescut de fapte de violență împotriva fetelor și femeilor semnalate în spațiul public.”
- Diana Barbu*
Scopul festivalului este acela de a face cunoscute drepturile femeilor în societate și de a lua o poziție fermă împotriva violenței asupra femeilor - violența este o consecință a inegalității de gen care generează o stare profundă de frică și de intimidare.
Toate expozițiile, cursurile pentru tineri și conferințele pentru angajatori, desfășurate pe parcursul festivalului, au avut scopul de a sublinia că atât implicarea femeilor, cât și a bărbaților în procesul de eliminare a violenței și a discriminării este indispensabilă pentru societatea de astăzi.
Conferința „Angajatori pentru respect” și expoziția „Drepturile femeilor în România” au fost alte două evenimente importante afiliate festivalului.
ilustrator & designer (Diana Barbu) // specialist RP (Alexandra Abrudean) // psiholog (Eniko Gall) // head of A.L.E.G. (Camelia Proca) // project manager (Georgiana Epure) // organizator clasă, creator de conținut „Women’s rights” (Camelia Oana)
*Proiectul face parte din expoziția CHANGE, care în cadrul Romanian Design Week 2020 propune un exercițiu de regândire și redesenare a rolului designului într-o lume în schimbare.