SilkEight a lansat publicația „Fifty Logos”, care este o colecție de 50 de logotipuri, create de-a lungul anilor. Catalogul conține logo-uri create pentru clienți și prieteni din diverse domenii, platforme artistice și târguri de design, precum: Revista 23 și Autor, V pentru Vintage; designeri precum Valentina Vidrașcu, Cristina Săvulescu, Otilia Flonta, Wolf 25; sau proiecte de identitate pentru companii comerciale și firme de avocatură românești și internaționale.
Această publicație surprinde natura distinctivă, frumoasă, practică și simplă a logo-urilor, fiind concepută în întregime în negru, alb și argintiu. Publicul țintă al acestuia sunt persoanele pasionate de identitatea de brand, de design, de munca artistică și de cei care găsesc plăcere să privească o carte cu texturi care se simt la fiecare atingere.
„Cincizeci de logo-uri” poate deveni o lucrare de referință pentru susținerea designului modern și contemporan, într-o strânsă unire cu cel clasic, autentic, artistic; un sprijin pentru direcții creative în proiecte tinere, proaspete, care creează o identitate vizuală unică.