Scopul a fost crearea unui nou concept pentru brandul Moldovan - Carmangerie, un business de familie cu istorie de 25 de ani. După deschiderea a mai mult de 50 de magazine, au dorit să intre pe piață cu un nou suflu, dar păstrând parțial identitatea cu care s-au format.
Echipa a reinterpretat clasicul stil modern country, tipic carmangeriilor, pentru o identitate vizuală mult mai minimalistă, prin care a scos în evidență profesionalismul serviciilor din spate și produsele în sine.
Echipa a reușit să armonizeze materialele și proporțiile lor, astfel încât să transmită valorile brandului, inoxul reprezintă serviciile profesionale tehnologice. Căldura e redată de textura stejarului reluată de la conceptul inițial, iar aspectul minimalist și modern prin textura de terrazzo și cărămizile de sticlă.
Toate celelalte piese se amestecă cu elementele principale formând un mix echilibrat și plăcut.
Suprafață:
470
Localizare:
Cluj-Napoca
Project team:
Calin Santa
Lucretia Santa
Diana Coste
Silvia Encian
Photo credits:
Silvia Encian
Beneficiary:
Moldovan - Carmangerie