Liceul Româno-Finlandez (LRF) face un melanj între stilul scandinav de educație și curricula locală, accentul fiind pus dezvoltarea elevului ca un tot.
Nu doar cunoștințe, nu doar rezultate, ci și stimă de sine, încredere, maturitate.
De aici a pornit și conceptul identității - dacă percepția este că sistemul educațional din România este rigid, închis, LRF vine să pună bazele educaționale permițând însă elevului să se evolueze.
De aceea identitatea pornește de la un pătrat, dar partea de sus este fluidă, ceea ce transmite ideea de evoluție liberă.
Paleta de culori dezvoltată într-o serie de gradienți vine să întărească această idee - fiecare elev este diferit, fiecare elev este o combinație de cunoștințe, emoții, visuri.
După cum LRF își adaptează stilul educațional pe tipologia studentului, la fel și identitatea vizuală se adaptează pe fiecare mediu.
Chiar și brandbookul este creat să se poată adapta în funcție de nevoile viitoare ale brandului.
Project team: Elena Țara, creative director
Beneficiary: Liceul Româno-Finlandez