Mergi la conţinutul principal
search

Identitate vizuală pentru galeria de artă Kulterra

  • Artist Victor Bartis
  • An 2022
  • Categorie Graphic Design
"Istoric vorbind în design a fost explorată emoția, ceea ce a dus într-un final la kitsch, apoi ca raspuns, minimalismul, ceea ce a dus într-un final la auster. Găsirea unui echilibru între cele două, frumosul ca „formă” iar ca „fond” un spațiu curat și funcțional pe brief, este ceea ce simt că este foarte captivant."

- Victor Bartis*

Autorului i-a fost acordată multă libertate în acest proiect, incluzând crearea unei părți considerabile a briefului creativ. Cei mai importanți piloni au fost:
1) Sentiment de nou - forme neîntâlnite care pot crea curiozitate, care nu pot fi atribuite încă unui limbaj vizual consacrat, rămânând în același timp lizibil și inteligibil.
2) Intrigant - Activ, nu pasiv. O soluție grafică care să indice că în spatele lui se intâmplă lucruri.
3) Interpretabil - o soluție grafică deschisă care lasă loc introducerii de idei proprii din partea celui care o vede. Direcția este compusă în o parte considerabilă de o soluție abstractă.

 

 

 

*Odată cu împlinirea a zece ani de Romanian Design Week, în 2022, sub tema #FORWARD, punem sub lupă importanța designului și a arhitecturii în proiectarea viitorului. RDW Digital Showcase este o colecție digitală de idei despre viitor și de proiecte recente, semnate de studiourile și designerii locali care au participat la festival de-a lungul celor 10 ediții.