Fundația Progress era un căutarea unei identități noi, care sa comunice mai bine cu beneficiarii lor: copii interesați de tehnologie și dezvoltare personală.
Simbolul este o monograma cu inițialele fundației, F si P, văzute dintr-o perspectiva izometrica de jos., ca și cum ar zbura.
Simbolul susține astfel strategia de comunicare a fundației - privim cu încredere în viitor.
Strategia pentru identitatea vizuală a fost sa construim un brand de fundație bazat pe programul Code Kids, cel mai mare mare proiect al fundației și astfel să creăm un sistem de design modular si inteligent.
Un branding cu un sistem de design super simplu, modular, gata de folosit în Canva de către
oricine.
Un branding cu care să poată să lucreze și un copil de 12 ani, dacă își dorește asta.
Pentru asta am creat un sistem de generare de personaje care sunt un mod distractiv de a interacționa cu publicul și beneficiarii fundației.
Project team:
Cătălina Răileanu - Designer
Iulian Bărbulescu - Brand Strategy
Beneficiary: Fundația Progress