În contextul în care adaptabililitatea reprezintă o super-putere într-o realitate imprevizibila și în permanentă schimbare, prin designul propus, am căutat ca arhitectura salii de clasa să încurajeze dezvoltarea personală, punând accent pe elev, colaborare și pe activitățile desfășurate.
Ideea din spatele proiectului s-a bazat pe:
1. Regândirea mobilierului.
2. Spatiu centrat pe elev
3. Interacțiune 360 de grade
Designul interior al spațiilor educaționale are o mare responsabilitate pentru contribuția sa activă la procesul de învățare. Având în vedere acest lucru, proiectul a evitat decorațiunile excesive și cromatica contrastantă doar de dragul unui spațiu vesel. În schimb, am ales să fim promotorii spațiilor educaționale care oferă elevilor libertatea de exprimare și creștere. Designul spațiilor educaționale tinde să fie unul dintre principalii susținători ai încrederii în sine a elevilor, oferind o varietate de medii de învățare adaptate fiecărui tip de personalitate.