Localizat într-un centru comercial din nordul orașului, provocarea proiectului parfumeriei Beautik a fost gândirea unui spațiu prezent vizual în lipsa caracterului străzii sau a exteriorului. Astfel, designul într-un spațiu comercial capătă context în absența celui topografic. Ideea centrală a proiectului a fost imaginarea unui design ce se diferențiază prin dinamismul său. Astfel s-au folosit culori puternice și materiale atipice pentru un magazin de acest profil.
Pentru pardoseală s-a folosit un placaj ceramic terrazzo, alb-negru, și pentru a da profunzime spațiului, din pereții albaștri se decupează arcade cu laterale placate cu inox și fundal din mozaic portocaliu. În centru se află o insulă amplă, rotită față de axul central al spațiului. Fundalul magazinului, un perete concav din cărămidă de sticlă albastră încadrează cele două candelabre înconjurate de tub flexibil led. Elementul-surpriză este volumul recepției din care se desprinde o consolă albastră bogat decorată.
Suprafață:
80 sqm
Localizare:
Băneasa Shopping City
Project team:
designer Omid Ghannadi
arh. Ilinca Ghannadi
arh. Adina Mărginean
arh. Ana Georgescu
arh. Teodor Ioan Staicu
arh. Diana Curcă
Beneficiary:
Green Net S.A .
Beautik Haute Parfumerie
Photo credits:
Sabin Prodan