Scopul apelului Publicritic pentru postere și GIF-uri este de a încuraja artiștii din întreaga lume să creeze o critică vizuală asupra diferitelor probleme, în fiecare an.
Trăgând atenția asupra diferitelor crize sociale, mai multe critici vizuale pot fi explorate an de an în Oradea – pe parcursul unei expoziții urbane de o lună.
Pentru a 3-a ediție din 2023, Publicritic a considerat că a venit timpul să reflecteze asupra rolului și mijloacelor de trai ale artiștilor.
Studioul de design co-organizator a fost responsabil pentru toate materialele de comunicare vizuală.
Catalogul este publicat în format de paperback, și vine cu o tranșă verticală tipărită pentru a întări atmosfera.
Răsfoind publicația, se pot afla mai multe despre relația dintre artă și economie din perspective diferite, urmată de 50 de lucrări de artă selectate.
Scanând imaginile statice marcate cu pictograma Artivive, se pot explora 20 de GIF-uri selectate în forma lor animată prin intermediul aplicației Artivive.
Project team:
Design & Art Direction: Zsolt KOLCSÁR
Editing & Copywriting: Judit Eszter GAGYI
Editor-in-chief: Zoltán BALÁZS
Photography: Márk-Erik TORKOS
Translation: Alexandra HALÁSZ , András VOLONCS, Krisztina MAKKAI, Lehel SZÉCSI, Roland NEMES
Contributors: Eszter BÁLINT, Ottilia VERES, Titus POP
Organizing Institutions: Partium Christian University, Department of Arts (Zoltán BALÁZS Head of Department); Saint Ladislaus Association (Dalma VARGA KORPOS, President of Association); noncommon.design (Zsolt KOLCSÁR, Judit Eszter GAGYI)
Beneficiary: Publicritic
Photo credits: Torkos Márk Erik