Identitatea vizuală a primei ediții a Transylvanian Design Week organizată la Miercurea Ciuc a fost inspirată de ideea de a colecta "fragmente de idei" vizuale, începând de la anunțarea concursului TDW și până la deschiderea evenimentului principal al acestuia.
Acest concept se reflectă și în logo-ul evenimentului și în designul ilustrațiilor care îl completează. Ideea acestor elemente minimaliste a pornit de la inspirații, obiecte pe care le colectăm împreună, din care se poate crea o imagine în ansamblu.
Pe lângă prezentarea vizuală a mesajului central al evenimentului, studio-ul a căutat să creeze o identitate modulară care să fie suficient de deschisă pentru a evolua împreună cu evenimentul.
Scopul principal a fost de a iniția un dialog și de a crea o imagine instantanee din tot ce se adună la un moment dat, din munca designerilor locali.
Iar această imagine nu este niciodată completă, este mereu în schimbare și în evoluție, la fel ca și identitatea vizuală a evenimentului.
Project team: Betti Szabó, Nóra Balázs, Tamás Bakos
Beneficiary: Muzeul Secuiesc al Ciucului și Primăria Municipiului Miercurea Ciuc, sprijinit de OTP Bank România