Amenajările s-au dorit a fi eficiente și tonice, transmițând clar profilul afacerii. Fiecare nouă locație a brandului urma să aibă o culoare pastel specifică (Van Fruct Mendeleev - galben lămâie, Van Fruct Câmpineanu - verde mentă). Fiecare spațiu este unificat vizual printr-o arcadă transparentă realizată din plasă metalică, ce te duce cu gândul la boltele de viță de vie și totodată interiorul unui van. Numele brandului, dar și profilul alungit al spațiilor, au condus către această sugestie.
De arcadă au fost prinse ghivece cu plante aromatice și iederă de interior. Ambele amenajări s-au desfășurat în locații dificile, înguste, spații de trecere. Se delimitează astfel o zonă activă, de trecere, și una / două zone pasive, cu banchete. Zonele de stat au fost îmbrăcate în plută, material cald și moale ce se potrivește cu verdeața și fresh-urile de fructe. Pereții au fost decopertați de tencuială, iar căramida aparentă rezultată a fost vopsită în culoarea galben-lămaie / verde-mentă.
Credite foto VanFruct Mendeleev și VanFruct Câmpineanu: Radu Malașincu