Visual Playground este un festival dedicat experimentării artistice. De-a lungul celor 10 workshop-uri, invitații au acoperit o gamă vastă de subiecte - ilustrație, lettering, design, animație, storytelling, print și multe altele. Astfel, vizualurile trebuiau să fie colorate și de impact pentru a exprima spiritul jucăuș al școlii.
Ținând cont de natura diversă a subiectelor abordate, echipa și-a dorit ca vizualul principal să nu fie bazat în întregime pe ilustrație clasică sau pe graphic design sau lettering, ci mai degrabă să obțină un mix. Așadar, au realizat o serie de fotografii care par a fi ilustrații 3D și le-au completat cu elemente de graphic design.
Campania VP17 a început cu o vânătoare de obiecte prin magazine de artă și prin piețe de vechituri. Apoi, echipa a pictat obiectele și le-a fotografiat în diferite compoziții. Rezultatul a fost o serie de imagini care au fost utilizate ca bază pentru o linie coerentă de materiale promoționale.
Echipă proiect:
Art Direction: Paula Rusu & Evelin Bundur
Graphic Design: Paula Rusu
Fotografie: Cătălin Georgescu