Romanian Design Week (RDW), festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative, organizat de The Institute, prezentat de UniCredit Bank și finanțat de Ministerul Culturii, susține, prin parteneriatul cu Oral-B, campania „Îngrijire monumentală”, ce are ca scop evidențierea frumuseții unei colecții de clădiri de patrimoniu, restaurate sau în proces de restaurare, care completează peisajul urban al Bucureștiului.
Campania Oral B include o hartă interactivă ce prezintă 29 de clădiri cu arhitectură deosebită, redându-le strălucirea de altădată și oferind comunității locale oportunitatea de a descoperi informații interesante despre acestea și istoria lor. Obiectivul principal al campaniei este să celebreze frumusețea arhitecturală a clădirilor prezente pe harta interactivă. Totodată, prin această inițiativă, Oral-B promovează cel mai înalt nivel de îngrijire, atât în ceea ce privește sănătatea orală, cât și patrimoniul arhitectural al orașului.
Harta va fi lansată în cadrul ediției din acest an a Romanian Design Week, invitând oamenii să prioritizeze îngrijirea - atât personală, cât și a spațiului urban în care trăim. Monumentele incluse în hartă pot fi admirate pe website-ul www.ingrijiremonumentala.ro.
„Prin tema ediției din 2024 – Unlock the City – Romanian Design Week își propune să investigheze metodele prin care creativitatea și inovația pot modela orașele de mâine și să contribuie la explorarea Bucureștiului și descoperirea potențialului acestuia. În acest sens, Oral-B sprijină obiectivele ediției prin intermediul proiectului Harta Bucureștiului Îngrijit, o inițiativă de cartografiere a clădirilor din București care au fost reabilitate și aduse din nou la viață.” - Raluca Mirel, Project Director Romanian Design Week.
Cea de-a XII-a ediție RDW invită bucureștenii să descopere specificul creativ al unor zone din oraș, să descopere proiecte de design inedite și abordări multisicplinare, dar și să contribuie la definirea unor spații de dialog, demonstrând astfel importanța proceselor de imaginare colectivă și de co-creare a unui oraș mai prietenos. Tema festivalului RDW2024 dorește să contribuie la reconectarea bucureștenilor la oraș și mai ales la comunitățile acestuia, redescoperite de această dată din perspectiva potențialului industriilor creative locale.
„Parteneriatul cu Romanian Design Week ne bucură și ne entuziasmează, pentru că Oral-B este un brand orientat în permanență către inovație și către a oferi consumatorilor o experiență excelentă. Am găsit puncte comune între gama de periuțe iO, care oferă performanță de top când vine vorba de îngrijire orală, și clădirile recondiționate din București, toate implicând un grad ridicat de tehnologie, design și dedicare”- a declarat Ioana Gherghe, Senior Brand Manager Oral Care.
Prin această campanie, Romanian Design Week și Oral-B doresc să fie un exemplu pozitiv pentru cum oamenii pot avea grijă de ei și de orașul în care locuiesc.
Festivalul Romanian Design Week are loc între 24 mai și 2 iunie, în clădirea fostului restaurant CINA (str. Benjamin Franklin 10). Biletele de acces pot fi achiziționate de pe pagina festivalului. Elevii, studenții și pensionarii au acces gratuit, iar deținătorii unui card UniCredit de la Mastercard beneficiază de un discount de 50% la achiziția biletelor, reducere aplicabilă în pasul de plată.
Festivalul Romanian Design Week 2024 este un proiect The Institute, prezentat de UniCredit Bank, finanțat de Ministerul Culturii.
Mai multe detalii pe website, Facebook și Instagram.
Romanian Design Week este un proiect The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Proiect cultural finanțat de Ministerul Culturii
Parteneri: IQOS, Château Purcari, Cemacon, Kozel, Globalworth, Rompetrol, Oral B, Mega Mall, Promenada
Partener cultural: Institutul Cultural Român
Cu sprijinul: Primăriei Municipiului București, prin ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București
Parteneri media strategici: PRO TV, Kiss FM, Euromedia, YOOH
Parteneri media: Radio România Cultural, Igloo, Haute Culture, Revista BIZ, Revista Zeppelin, Molecule F, Designist, Modernism, B365.ro, feeder.ro, munteanurecomandă.ro, Propagarta, Revista Atelierul, IQAds, RADOR, Agerpres, Zile și Nopți, Spotmedia, PRwave, Glamour, The Woman, Happening, Inspirationist, Arthood, Business Review, Metropolis, ALIST Magazine, Dreamingof.net, Daily Magazine, Nine O’Clock, Casa Magazin
Parteneri de comunicare: 5 to go, Humanitas, FIHR
Mulțumiri: Hellinic, One Security, Demco, Arelux, Intercontinental, Triade, Jecza Gallery, Antalis
Echipa de creație: Radu Manelici, Claudia Draghia, Sebastian Pren & Policromic
Partener monitorizare: MediaTrust
Design expozițional: Attila Kim Architects
***
Despre The Institute
The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de peste 25 de ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România. Prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. Este fondator al Romanian Design Week, al festivalului DIPLOMA, al Galei Societății Civile, Internetics, Cartierul Creativ, combinat.ro și inițiator al ASAP România.
Despre Procter&Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Herbal Essences®, SK-II®, Tide®, Vicks® și Whisper®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.