Proiectele de modă fac trimiteri la referințe culturale din Istoria Artei și a Costumului, un reper esențial fiind – „Bilderatlas Mnemosyne” (1924-1929) a lui Aby Warburg. Contrastul non-culorilor alb-negru specifice portului tradițional din Mărginimea Sibiului, estetica dark a hainelor monahale, cadre din filme regizate de Ingmar Bergman, Béla Tarr, Yasujirō Ozu – se regăsesc în moodboard-uri și, implicit, în povestea hainelor. Forme declinate din piese clasice (ce fac trimitere la sofisticarea modei interbelice) sunt hibridizate cu volume geometrice.
Design vestimentar, direcție artistică, curatorie, costume de teatru și operă, activitate didactică – sunt extensii creative ale brandului construit de Lucian Broscățean.
Cu o experiență de peste 20 de ani în industria modei, Lucian a câștigat mai multe premii importante și a participat la evenimente profesioniste precum: Romanian Fashion Week, Romanian Creative Week Iași, Romanian Design Week București, TIFF Cluj-Napoca, Mercedes-Benz Berlin Fashion Week, International Fashion Showcase la London Fashion Week, MQ Vienna Fashion Week, etc.
Între 2011-2017 a fost director de creație al brandului irina schrotter.
Din 2008 predă la UAD Cluj-Napoca, unde acum ocupă poziția de Director al Departamentului Modă-design vestimentar.
La Romanian Creative Week Iași, coordonează secțiunea Innovative Future Platform, al cărei consultant creativ este Ioana Ciolacu.
Pentru ediția 2023 a Romanian Design Week București, este curator al secțiunii de Fashion, alături de Julian Roberts și Mari Bendeliani.